Tumbler Girls 19#

10:49

Hej Kochani :)


Ostatnio chodze z przyjaciolmi na rozne sesje zdjęciowe mam caly folder zapełniony zdjęciami i wkoncu postanowiłam zrobić z niektórymi post żeby mieć trochę luzu.
Najważniejsze Informacje
W tym poscie chce wam trochę powiedz co może się zmienić na moim blogu, to zależy tylko od WaS i mam do Was proźbę zebyscie w komentarzach pisali jakie posty chcielibyście na moim blogu. Mogą być np. my morning routine itp. chciałabym trochę urozmaicić posty i cos zmienić mam nadzieje ze na lepsze. Mogę robic np. takie posty w stylu : tydzień książki. wSZYSTKO ZALEZY OD wAS. Mogą tez być takie ze przez caly tydzień sa tylko stylizacje codzinnie czyli mój oOTD przez cały tydzień albo my week ootd :)
To chyba tyle z informacji a teraz przechodzę do posta :)

Byłysmy z przyjaciółkami w GK trochę pochodzilysmy a tak przy okazji poszlysmy na dach GK gdzie zrobilysmy sesje :)
Akurat mialysmy czas i trochę zdjęć jest (trochę dużo)
Na zdjęciach jest ze mna Laura i Emila nie napisze Wam skad jest ich ootd bo niewiem szczerze niepytalam podam Wam tylko mój ale gdyby komus naprawdę zalezalo to piszcie na Facebooku

Praktycznie co weekend spotykam się z Przyjaciolmi. Nie siedze w domu przed laptopem tylko spędzam fajnie czas. Duzo nauki, trochę odpoczynku dobrze mi zrobi ale i tak uważam ze wakacje powinny
trwac tyle co rok szkolny a rok szkolny tyle co wakacje. Dobra przechodzę do zdjęć :)

PHOTOS:


















































STYLE:
Bluzka: Orsay/Koszula: Bershka/Spodnie: H&M/Buty; Addidas/Plecak: Addidas




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Haah super zdjęcia! w wózku the best :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sesja!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha w tym koszu marketingowym the best
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah zdjęcie w ty wózku sklepowym najlepsze :D A przy okazji zapraszam też do siebie >MÓJ BLOG - KLIIK<

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia kochana! <3
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy