Touring the ancient registered office of the army #13

09:24

Cześć Kochani!!

Zwiedzałam dzisiaj hotel ... chociaż nie wiem czy to można nazwać zwiedzaniem. Był on dawniej siedzibą wojska. Sam hotel jest dosyć duży. Dzieli się na kilka budynków w tym jeden z nich to Hala Sportowa. Na terenie tego hotelu są 2 korty do tenisa ziemnego (odkryte), plac zabaw, boisko do koszykówki i siatkówki, pole golfowe i 2 wyciągi narciarskie (jeden większy, drugi mniejszy). Znajduje się on w Bieszczadach w miejscowości. Posiada 4 gwiazdki ;)
A w środku hotelu jest tak pięknie że nie chciało by się z niego nigdy wyjść. Z tego co widziałam to w hotelu znajduje się strzelnica, basen (kryty i nie kryty), SPA, 2 siłownie, przedszkole z placem zabaw (w środku hotelu), klub nocy itp. więcej informacji znajdziecie na ich stronie internetowej Arłamów Hotel bo ja Wam za dużo nie mogę  powiedzieć  bo nie byłam we wszystkich miejscach w hotelu. Gdybym chciała wszystko zwiedzić to zajęło by mi to góra 2 dni.
Znajdziecie tam wszystko co chcecie (dosłownie)...
1#Pozytywy tego miejsca: według mnie całe centrum rekreacyjne jest naprawdę świetne, sam hotel wygląda pięknie i okolica też jest piękna, widoki cudowne. Jeśli poszukujesz miejsca do uprawiania różnych sportów to ten hotel jest idealny dla ciebie.
2#Negatywy tego miejsca: hotel jest położony w lesie i według mnie to jest na
-, nie zauważyłam żadnych sklepów w okolicy.
Podsumowanie: Podoba mi się i okolica tego Hotelu jak i sam Hotel. Zapraszam jeśli jeszcze nie byliście. Warto zwiedzić ;)
Photos: (mało zdjęć)


Style: 
 /Bluzka: >>KLIK<< /Spodnie: >>KLIK<< /Okulary: C&A /Buty: I don't know!

 Na końcu tego wpisu chciałabym Wam polecić bloga Natalii: >>KLIK<<
Bardzo ciekawy blog naprawdę polecam. Zajrzyjcie do niej w wolnej chwili i poczytajcie jej posty. Zawsze są u niej mile widziane obserwacje. Gdy poklikasz w linki to zajmie ci to 2 minuty a jej to naprawdę może dużo pomóc tak jak każdemu ;)Nic trudnego dla chcącego
Zapraszam ;)

Zapraszam wszystkich na mojego Instagrama i Fanpage na Facebooku (wszystko podane w górnym pasku bloga) Wystarczy kliknąć na ikonkę :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. No faktycznie jest pięknie :) bede miała go pod uwaga jak zaplanuje wyjazd ;) super zdjęcia :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że zwiedziłaś taki hotel super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie!! :) super zdjęcia, a hoel magiczny :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, jak ślicznie! Widziałam coś podobnego, ale nie pamiętam w jakiej miejscowości :)
    Chciałabym tam ponocować chociaż trochę - może kiedyś mi się uda?
    Zazdroszczę!
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Anastazja

    ~*~

    Zapraszam do mnie na relację ze Złotej Pragi - jednego z najpiękniejszych zakątków świata!
    http://anastazja-bloguje.blogspot.com/2015/08/praga.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, naprawdę, pokąpałabym się w tym basenie! Pozdrawiam :)
    Zapraszam: http://shyleess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam ładnie! Zazdroszcze.
    Ostatnie zdjecie jest naprawde cudowne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny te hotel fotki jak bardziej super :)
    Zapraszam do mojego pierwszego postu :)
    http://pauliney94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki epicki ten hotel
    i ciekawie wyglada to twoje zdj przy wodzie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! ;3 Widać, że wycieczka była udana. :D
    Julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia! Śliczne spodnie i buty! *-*
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się być ciekawy ten hotel;) ma ciekawy basen i piękne widoki, pozdrawiam
    odrobinaraju.pl

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy