The most interesting styles|Back to School #14

09:27

Cześć Kochani!

Przychodzę dziś do was z postem dotyczącym szkoły ... a raczej powrotu do szkoły. Jest to post z serii Back To School. Chciałabym Wam pokazać jakie stylizacje szkolne mi się najbardziej podobają. Wybrałam kilka stylizacji mam nadzieje że wam się spodobają.

 
Stylizacje:
 
1#. Czemu mi się spodobała?
Spodobała mi się ta stylizacja ponieważ uwielbiam połączenie spódniczek z długimi kardiganami. Według mnie to świetnie do siebie pasuje i w dodatku jeszcze ta biała bluzka dodaje kontrastu tej spódnicy. Pasek mogłabym zmienić na inny kolor np.czarny i plecak też na czarny. Po prostu bardziej by mi się podobała Stylizacja. Do szkoły z chęcią bym się tak ubrała :)
 

 
2#. Czemu akurat ta stylizacja?
Dlategooo ta stylizacja bo uwielbiam Crop Topy. Są cudowne mogłabym w nich chodzić non stop (dosłownie). Spodnie z dziurami to jedne z moich ulubionych a zwłaszcza z wysokim stanem. No i oczywiście na koniec stylizacji Vansy!. Idealnie pasują. Jest to może prosta stylizacja ale mi się podoba i uważam że np. do kina z klasą bym się tak ubrała :)
 
 
3#. Czemu takie dopasowanie kolorów?
Dopasowanie kolorów według mnie jest OK nie jest nic przesadzone. Jedyne co bym wyrzuciła z tej stylizacji to ta koszula w kratę. Absolutnie mi się nie podoba ponieważ według mnie było by tego za dużo. Sukienka może nie jest Piękna. Zwykła najzwyklejsza szara sukienka Skaterska. Czapka jest Spoko. Najlepiej wygląda jak ktoś ma grzywkę obojętnie jaką. New Balancy idealnie  pasują tak jak plecak i bokserka itp. Stylizacja na co dzień :)
 
 Te dwie stylizacje chyba najbardziej mi się podobają. !!
 
4#.Czemu najbardziej mi się podoba ta stylizacja?
Bardzo lubię koszule w czerwono-czarną kratę i bluzki bez nadruku. Spodenki chciałabym mieć są boskie :) + ten pasek = Bomba!!
Mogłabym w tym chodzić do szkoły. Typowo szkolna stylizacja :))
5#.Czemu najbardziej mi się podoba ta stylizacja?
Luźna bluzka to jest coś! Nienawidzę obcisłych bluzek bo nie kryją np. brzucha lub biustu a w luźnych bluzkach czuję się swobodnie. I to jest najważniejsze. W kardiganie się zakochałam jest śliczny. Praktycznie do wszystkiego pasuję. Spodenki GIT :)
 Stylizacja dla mnie <3
 
6#. Czemu taka zwykła stylizacja?
No może jest zwykła ale ładna. Sweter w kolorze pudrowego różu jest słodki można go włożyć do spodni jak i na. W dżinsach nie ma nic zaskakujące dżinsy jak dżinsy. Buty oczywiście Conversy. Ale w tej stylizacji najbardziej urzekły mnie OKULARY no prostu są idealne. Możecie stwierdzić że są takie jak inne okulary ale mi się strasznie podobają.
Słodka Stylizacja :)

 
To były już wszystkie Stylizacje na dziś mam nadzieję że się spodobały :)
Mam zamiar w następnym poście zrobić kolejne Back To School tylko że nie z stylizacjami tylko z moimi przygotowaniami do szkoły. Ogólnie rzeczami do szkoły które kupiłam. Przepraszam jeśli wstawie tam ten post co będzie już w trakcie szkoły bo może się tak stać  na razie nie mam jak napisać i zrobić zdjęć rzeczy ponieważ nie mam jeszcze wszystkich  dopiero co mi plecak przyszedł więc na razie tylko mam to. Ale postaram się wyrobić przed rozpoczęciem roku :)
 
Wszelkie opinie co do stylizacji piszcie w komentarzach bardzo mi będzie miło jak wyrazicie swoje zdanie na temat ubrań które wybrałam do dzisiejszego postu. Nie zwlekajcie zadawajcie też różne pytania jeśli tylko chcecie na mój email który jest podany na blogu na stronie >>KLIK<<
 
Zapraszam wszystkich na mojego Instagrama i Fanpage na Facebooku (wszystko podane w górnym pasku bloga) Wystarczy kliknąć na ikonkę :)
 
 


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetny post!
    jellysmoke00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pościk ! :)
    ladyaagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post
    super stylizacje :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się te stylizacje, oprócz ostatniej. jakoś do mnie nie przemawia :)
    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju śliczne stylizacje tak jak blog <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny design ❤ Śliczne stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły na stylizacje :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne stylizacje!
    Obserwuję:)
    http://subeha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne stylizacje :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy