Kazimierz Old Street 20#

06:46

Moi Kochani <3



Staram się nadrobić długi brak postów na blogu. Byłam wczoraj z przyjaciolka na Castingu do szkoły, szpitala i jakiegoś filmu. Miałyśmy  odegrać role ze szkoły polegało to na tym że trzeba było przedstawić emocje i improwizacje. Tematem było wygadanie tajemnicy przez nielubiana uczennice. Jestem dobrej myśli, ale uważam ze było wiele innych, lepszych dziewczyn. Stresowałam się, kto by się nie stresował. Musiałam opowiedzieć coś o sobie do kamery to akurat nie było takie stresujące jak improwizacja i wyrażenie emocji.

Mała Instrukcja :

Jeśli chcecie wystąpić w serialu szkoła, szpital to wystarczy ze wyślecie na ich email który jest podany na stronie >>SZKOŁA<<  >>SZPITAL<<  swoje zdjęcie, numer telefonu, miasto i województwo w którym mieszkacie. Na prawdę warto spróbować

OLD STREET :

Po Castingu wybrałyśmy się do mojej ulubionej kawiarni Alchemia gdzie byłyśmy z 30 minut. Później pochodziłyśmy sobie trochę po Kazimierzy szukając fajnym miejsc do robienia zdjęć. Znalazłyśmy się na 
uliczce na której możecie zjeść chińskie jedzenie, zapiekanki itp. przez chwile czułam się jak bym była w Nowym Yorku. Na Kazimierzu możecie znaleźć różne artystyczne Graffiti.Przy nich mam najwięcej zdjęć. Na ul.Józefa możecie znaleźć bardzo popularną ścianę która często pojawia się na zdjęciach właśnie na Instagramie.

A teraz najlepsza część PHOTOO

PHOTO:

Popular Wall 









(Z zaskoczenia)




























STYLE: 
/Kurtka: NY/Buty: Allegro/Spodnie: Bershka/Plecak: Addidas/Bluzka: >>BLUZKA<< 


Zapraszam na mój Fanpage oraz Instagram 
Wystarczy kliknąć ikonke Facebooka lub Instagrama w górnym pasku bloga :)




You Might Also Like

18 komentarze

  1. Cudowne miejsce na zdjęcia! ♥
    A, co do zdjęć są mega!
    Wyglądasz na nich jak "Tumblr girl" ♥ :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/10/funnycasepl-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w tym miescu z tymi przyczepami z jedzeniem i leżakami hehe, super tam jest <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że spróbowałaś!
    Trzymam kciuki!
    Co do zdjęć - są genialne!
    Zgadzam się z osobą wyżej, że wyglądasz na nich jak "Tumblr girl" *.*
    Super klimat, otoczenie. Jeden wielki plus!
    Cały Twój blog bardzo mi się spodobał i dodaję go do obserwowanych.
    Pozdrawiam!
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/10/30-all-you-need-is-love-romantic-style.html

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje pozy są dziwne, zdjecia fajne

    http://fordonianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i ideale miejsca na różne sesje ! <3

    Zapraszam do siebie ! Poklikasz w linki ? Bardzo proszę to wiele dla mnie znaczy :)
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2015/10/wspopraca-z-choies-probny-post.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia takie trochę jak z Tumblr :) Jakim aparatem były one robione? są świetne.
    http://thecolorfulsun.blogspot.com/ Zapraszam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia, idealna sceneria.. na niektóre z nich nie mogłam się napatrzeć :)
    obesrwacja za obserwację? serdecznie zapraszam do mnie :)
    pozdrawiam :) http://okulaaarnica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa
      Zaobserwowałam :) licze na to samo

      Usuń
  8. Powodzenia, abyś się dostała do któregoś z seriali

    bajkowoanastypoem.blogspot.com
    nieznanebajkowoanasty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz super styl który bardzo lubię i świetne zdjęcia <3
    hubertkuc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie zdjęcia! Naprawde. style-person.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są naprawdę genialne! :)

    Życzę Ci, abyś dostałą się do programów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieję że dobrze ci poszło w kastingu. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy