My addiction is Snapchat #12

03:44

Moim uzależnieniem jest Snapchat?

1# Pewnie zadajecie sobie teraz pytanie dlaczego moim uzależnieniem jest Snapchat
Wiem że to brzmi bardzo dziwnie,ale tak moje jedyne uzależnienie to właśnie aplikacja Snapchat .
Postaram się teraz Wam wszystko opowiedzieć !!  
2# Zaczeło się od tego kiedy odtworzyłam Snapy  Maffashion.
Ogladając jej snapy pomyślałam jakie to może być fajne pokazywanie innym ludziom na żywo co się w danym momencie swojego życia dzieje. Za chęciło mnie to do opublikowania jak najwięcej wydarzen z mojego życia. Czym więcej sekund tym dłuższe My Story.
Ogladając też inne snapowiczki : littlemooonster, jessimercedes, paniekscelencja stwierdziłam że chce być podobna do nich. To jest takie cudowne uczucie nagrywanie snapów dla Was że ja NMG. Nie wiem jak to powiedzieć.
Spróbujcie pokazywać na Snapie wydarzenia ze swojego zycia na żywo. A zobaczycie wtedy jakie to jest cudowne uczucie. Wszystko może uszczęśliwić człowieka co dobre.  
 
3# Podawajcie swoje Snapchaty w komentarzach na dole
Z przyjemnością zobaczę wasze My Story.  
[Mój Snapchat-wikusza2002]
Photos: Snapchat
 
















 

 
Zapraszam na mój Fanpage oraz Instagram
Wystarczy kliknąć ikonke Facebooka lub Instagrama w górnym pasku bloga :)
 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo lubię snapchata, ale już mi trochę przeszło :D
    Uwielbiam oglądać snapy littlemooonster96.

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię snapa, ale wolę oglądać co robią znajomi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, ja kocham snpa! TYlko nie mogę mieć aktualnie, bo mam Lumię ;_;
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam na snapie tylko znajomych i oglądam te popularne osoby :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem od znajomych że snapchat jest fajny ale niestety na mój telefon nie mogę pobrać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Od niedawna moim uzależnieniem jest właśnie aplikacja Snapchat! U mnie zaczęło się to ta samo Maffashion, littlemooonster i wiele innych blogerek :) W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham snapa <3
    Mój - MartynaBlog Zapraszam
    Obserwuje
    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem uzależniona od snapchata! A teraz cierpię bo nie mam internetu w telefonie. Najbardziej lubię snapy littlemooonster :D
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam SNAPCHATA, ale pewnie jak bedę miał to się uzależnie ;)
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha, a myślałam, że jestem jedyną osobą uzależnioną od snapa, a tu się okazuje, że nie :)

    Pozdrawiam, Daga!
    www.beyoutiful.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się wyleczyłam ze snapa, oczywiście dalej z niego korzystam, ale kiedyś to potrafiłam ludziom wysyłać snapy non-stop i gdy ich nie otwierali na bierząco, to mieli po kilkaset sekund starych snapów, ale na szczęście jakoś w wakacje odstawiłam snapchata i robić pojedyncze snapy zdarza mi się może nawet 1 w ciągu 2 tygodni! W sumie jestem z tego zadowolona, bo jest mnóstwo innych rzeczy, do robienia w życiu niż snapy. ;p

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jestem uzależniona od Snapchata potrafię na nim przesiedzieć godzinami :) jest moją ulubiona aplikacją :) mam ją od roku i nadal mi się nie znudziła :)
    Zapraszam http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam snapchata, jednak zużywa on tyle transferu danych na telefonie... :D

    Pozdrawiam
    BLOG CORINQ

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zaczęłam swoją przygodę ze snapchatem jak jeszcze gwiazdy nie nagrywały swoich daily vlogów, ale teraz z miłą chęcią oglądam @DEYNN i parę innych znanych osób. Mój snap to @kidagasz (Asssiek)
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam snapchata i mogłabym na nim przesiadywać cały czas :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki case na telefon....;))
    Zapraszam na nowy post.
    Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy